قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پرویز مظلومی بازیکن پیشین فوتبال و سرمربی فعلی باشگاه فوتبال استقلال تهران است.

:: بازی
مظلومی در جام تخت جمشید ۱۳۵۶ برای تیم تراکتورسازی نه گل و در جام تخت جمشید ۱۳۵۷ برای تیم تاج (استقلال کنونی ) هفت گل زد. وی در سالهای حضور خود در استقلال مجموعا ۷۲ گل برای این تیم به ثمر رسانید. در پر تماشاچی ترین بازی استقلال و پرسپولیس در سال ۱۳۶۲ در ورزشگاه آزادی که بیش از ۱۳۰ هزار نفر شاهد این دیدار بودند استقلال با تک گل پرویز مظلومی ۱-۰ به پیروزی رسید.

::  مربیگری
پرویز مظلومی به مدت 9 سال دستیار منصور پورحیدری در استقلال بود. در سال‌های بعد وی سرمربی تیم‌های صنعت نفت آبادان، مس کرمان، صبای قم (در آن زمان نام باشگاه صباباتری بوده است)، ابومسلم مشهد (در این سال عنوان بهترین تیم شهرستانی لیگ را کسب کرد) و استقلال اهواز بوده‌است. ایشان در سال (2007) بازیهای غرب آسیا, به عنوان سرمربی در کنار آقاجانیان به هدایت تیم ب ایران پرداخت و این تیم را قهرمان جام غرب آسیاکرد. او در سال 1388 دوره کوتاهی به عنوان سرمربی مس کرمان و مقطع کوتاهی نیز هدایت باشگاه ابومسلم مشهد را به‌عهده داشت که هم‌اکنون سرمربی باشگاه بزرگ استقلال تهران است.
 

[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:بیوگرافی پرویز مظلومی, ] [ 17:44 ] [ A--A ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا